Indolucky

Sephia 01

176hu

Malam mulai berselimutkan hawa dingin ketika aku keluar dari Mall menuju pelataran parkir. Arlojiku menunjukkan pukul 19.30 WITA ketika kustarter sepeda motorku keluar areal parkir. Di jalanan yang ramai lalu lalang kendaraan, kupacu sepeda motorku. Entah mengapa pikiranku hanya tertuju pada satu nama. Gede. Ya, sebuah nama yang selalu hadir dalam kesendirianku dan sebuah nama yang selalu menyertai langkahku. Sebuah nama yang selalu membangkitkan fantasi sex-ku. Pikiranku menerawang sampai aku tidak sadar kalau aku hampir menabrak orang yang sedang menyeberangi jalan.

Aku terus mengendarai sepeda mortorku sambil mengingat wajahnya, tubuhnya dan aroma tubuhnya yang maskulin. Wajahnya yang tampan dengan bekas cukuran kumis dan jenggot yang membiru menambah keseksian wajahnya. Tubuhnya yang putih berukuran sedang dengan perut yang agak gendut semakin membuatku tidak tahan untuk segera bertemu dengannya malam ini. Kuingat tangannya begitu halus dan putih serta ditumbuhi bulu-bulu lebat, ketika pertama kali aku berkenalan dengannya.

Tidak terasa aku pun sampai di depan kostnya. Kuketok pintu gerbangnya, namun tidak ada jawaban. Kuketok lagi pintu gerbangnya, dan samar-samar kudengar langkah kaki menuju pintu gerbang. Tidak lama kemudian pintu gerbang pun terbuka. Nampak olehku seorang perempuan yang berusia sekitar 40 tahunan yang wajahnya cukup kukenal.
“Selamat malam Bu Wayan. Gede-nya ada, Bu..?” tanyaku sambil berharap-harap cemas.
“O, Nak Joko. Ada tuch barusan dia dateng trus sekarang lagi mandi. Masuk dulu Nak Joko. Sepeda motornya masukkan saja,” jawabnya dengan logat Bali yang masih kental.
“Baik, Bu.” jawabku sambil menuntun sepeda motorku dan kuparkir sepeda motorku di tempataku biasa parkir.

Tidak heran Bu Wayan kenal baik denganku, karena aku memang sering bertandang ke rumahnya. Kuliat Bu Wayan sudah tidak kelihatan lagi. Kututup pintu gerbang, kemudian kulangkahkan kakiku menuju kamar Gede. Kubuka pintu kamarnya dan samar-samar kucium aroma wangi khas Bali. Aku segera masuk dan duduk di pinggir dipan. Kupejamkan mataku sambil mnegingat apa yang telah kulakukan dengan Gede sebulan yang lalu. Suatu kenikmatan duniawi yang tidak akan pernah kulupakan. Kurebahkan tubuhku sambil tersenyum dan membiarkan anganku kembali ke masa silam.

Kubuka mataku ketika ada sesuatu yang menyentuh penisku yang menegang. Sontak aku bangun dan kulihat Gede duduk di sampingku. Kucium harum sabun mandi semerbak bercampur dengan wangi-wangian khas Bali. Seketika itu nafsuku menggelegak ketika kulihat Gede duduk di sampingku dengan hanya memakai handuk. Kutatap wajahnya dan kutatap dadanya yang berbulu lebat sampai di daerah pusarnya. Aku hanya dapat menelan ludah. Serta merta kuraih wajahnya dan kukecup lembut bibirnya. Kurasakan ia hendak melepaskan ciumanku. Aku pun akhirnya melepaskan kecupanku. Dalam hati aku heran sendiri.

“Tumben,” katanya singkat.
“Iya nich, aku barusan dari Mall beli celana dalam, terus mampir kesini. Oh ya, gimana kabarnya..?” kataku berbasa basi.
“Ya.., begini ini seperti yang kamu liat sendiri,” jawabnya.
Kurasakan ada yang lain dari ucapannya. Aku heran kok tidak seperti biasanya dia bersikap dingin padaku. Seolah-olah Gede yang sekarang ada di sampingku bukanlah Gede yang kukenal dulu. Gede yang hangat kini menjadi sedingin es di kutub utara. Ketika kutatap matanya, ada pancaran kesedihan yang mendalam.

Guratan di wajahnya menunjukkan betapa ia memendam kesedihan yang mendalam. Wajahnya kian nampak tua di usianya yang masih 31 tahun.
“Kamu sakit?” tanyaku memecah kebisuan.
“Enggak Ko. Aku baek-baek aja kok. Kamu nggak usah khawatir,” jawabnya sambil menundukkan wajahnya.
“Tapi kok kamu lain sekali malam ini. Nggak suka aku main ke sini?”
“Bukan Ko. Bukan karena itu, kamu aja yang terlalu sensitif.”
“Kalo emang bukan karena itu, kenapa lagi? Kamu ada masalah? Masalah kantor? Kalo emang ada masalah, cerita ke aku dong..! Siapa tau aku bisa bantu,” kataku bertubi-tubi sebagai ungkapan rasa penasaranku.
“Enggak Ko. Aku nggak apa-apa kok. Suer.” jawabnya sambil tersenyum.
Kudengar ada yang lain dari nada suaranya.

Kurengkuh pundaknya dan dia pun menyandarkan kepalanya di bahuku. Aku dan Gede terdiam cukup lama. Jam dinding di kamarnya menunjukkan pukul 20.00 WITA, ketika suaraku memecah keheningan malam.
“Gede, aku pulang dulu ya..? Mungkin kamu butuh kesendirian untuk sekedar mnegobati kesedihanmu.”
“Jangan Ko. Aku sangat membutuhkan dirimu malam ini. Kamu nginep aja di sini, ya?”
“Oke kalo emang itu maumu. Aku akan nginep di sini malam ini untukmu. Just for you,” kataku sambil menjentik hidungnya dengan telunjukku. Kulhiat dia tersenyum. Senyum termanis dari seorang yang sangat kusayangi.

“Oke kalo gitu kamu ganti baju, trus kita keluar cari makan,” kataku.
“Oke deh!” jawabnya dengan bersemangat.
Perlahan kulihat Gede melepas handuknya, sehingga tampaklah olehku sesosok tubuh yang hanya dibalut celana dalam. Aku hanya dapat memandangi tubuhnya dengan nafsu yang terpendam. Sesosok tubuh yang sekian lama mengisi hari-hari sepiku. Sesosok tubuh yang terkadang menjadi sahabatku, ayahku dan kekasihku.

Mulanya aku menginginkan Gede dapat menjadi pengganti sosok ayahku yang meninggalkanku ketika aku berusia 18 tahun. Sekian lama aku mencari sesorang yang dapat menggantikan ayahku, dan kini kudapatkan dari sosok seorang Gede. Tetapi ternyata dengan berjalannya sang waktu, aku menginginkan Gede lebih dari sekedar pengganti ayahku. Memang usiaku dengan Gede hanya terpaut 5 tahun, tetapi bagiku Gede adalah sosok yang jauh lebih dewasa dari usianya. Sesosok tubuh yang sangat kebapakan. Sifat kebapakan dan perhatiannya yang membuatku tidak mau terpisah jauh darinya. Seolah-olah ayahku yang telah tiada berinkarnasi menjadi Gede. Tetapi sekarang Gede bukanlah ayahku, dia adalah kekasihku.

Tiba-tiba Gede membuyarkan lamunanku.
“Eh.., jadi makan nggak..? Kalo nggak jadi aku makan kamu nanti, he..!”
“Ayo kalo berani.” jawabku sambil cengengesan.
Kukejar dia, hendak kucubit tetapi dia sudah menjauh dan menstarter sepeda motornya. Tanpa berkata-kata lagi, aku pun langsung naik di belakangnya. Kupeluk erat tubuhnya, sementara ia mulai mempercepat laju sepeda motornya.

Kusandarkan kepalaku di atas pundaknya sambil menikmati aroma wangi tubuhnya. Kupejamkan mataku dan mulai kuhirup dalam-dalam wangi tubuhnya. Keharuman tubuhnya bercampur dengan kesegaran angin malam nan mempesona. Aku turun dari sepeda motor ketika sampai di pelataran sebuah restoran fast food di jantung kota. Restoran fast food yang merupakan restoran tempat pertama kali aku nge-date dengannya. Aku kemudian melangkah mengikuti Gede yang sudah duluan masuk. Gede-pun memesan makanan kesukaannya dan kesukaanku.

“Mbak, pesen paket nasi dua, ayamnya yang sayap aja Mbak..!”
“Apalagi Pak..?”
“Oh ya, french fries jumbo dua,” katanya sambil menyodorkan uang seratus ribuan.
“Terima kasih, Pak.”
Kuliat Gede berjalan menuju ke arahku, “Nich, aku pesenin makanan favorit kamu.”
“Thank

46 Comments on "Sephia 01"

  1. Ferina Widodo | 22/11/2009 at 01:51 | Balas

    1996 Kia Sephia Kelley Blue Book Kbbcom. 1996 Kia Sephia overview with photos and videos Learn more about the 1996 Kia Sephia with Kelley Blue Book expert reviews Discover information including pricing .

  2. Vinessa Inez | 22/11/2009 at 02:29 | Balas

    01 KIA Sephia Car Troubleshooting. My girlfreind has a 2001 KIA Sephia the doors front driver and passenger refuse to close when it get bitterly cold outside IN Michigan any suggestion.

  3. Dewi Sandra | 22/11/2009 at 02:36 | Balas

    Gas Mileage of 2001 Kia SephiaSpectra Fuel Economy. Fuel Economy of 2001 Kia SephiaSpectra EPA MPG MODEL City Comb Hwy 2001 Kia SephiaSpectra 4 cyl 18 L Automatic 4spd Regular Gasoline 19 City.

  4. Indri Satiya | 22/11/2009 at 05:19 | Balas

    01 Kia Sephia brakes Car Talk. 2001 Kia Sephia 18L 122K miles regular services are all being done Automatic also serviced per schedule Brakes pedal would depress further and further until .

  5. Anna Tairas | 22/11/2009 at 07:29 | Balas

    How to change a belt on Kia Sephia 2000 YouTube. I am doing my very best to help you.

  6. Maria Oentoe | 22/11/2009 at 07:45 | Balas

    KIA Sephia Parts KIA Sephia Accessories CarPartscom. By choosing the perfect replacement Kia Sephia parts and other aftermarket products a Kia Sephia can actually achieve higherperformance level and fresh appearance.

  7. Nadia Vella | 22/11/2009 at 12:58 | Balas

    Kia sephia shifter YouTube. Rating is available when the video has been rented Kia sephia shifter.

  8. Titiek Sandhora | 22/11/2009 at 13:20 | Balas

    01 kia sephia eBay. Find great deals on eBay for 01 kia sephia 01 kia sephia dash Shop with confidence.

  9. Shalvynne | 22/11/2009 at 14:05 | Balas

    Kia Sephia Parts and Accessories Auto Parts Warehouse. Need help with your Kia Sephia parts Browse our site or give us a call and well surely help you out Get that part right away.

  10. Beby Natalie | 22/11/2009 at 21:20 | Balas

    01 SEPHIA. 5speed standard drives smooth clean with ac 100k miles 1st gear a lil hard to get in but other than that drives s mooth 1302 quintana rd.

  11. Fildha Elishandi | 22/11/2009 at 21:45 | Balas

    2001 Kia Sephia Stereo Wiring Diagram. 2001 Kia Sephia Stereo Wiring Information Radio Battery Constant 12v Wire Pink Radio Accessory Switched 12v Wire Green Radio Ground Wire Black.

  12. Winda Amanta | 22/11/2009 at 22:03 | Balas

    1996 Kia Sephia Kelley Blue Book Kbbcom. 1996 Kia Sephia overview with photos and videos Learn more about the 1996 Kia Sephia with Kelley Blue Book expert reviews Discover information including pricing .

  13. Anna Tairas | 22/11/2009 at 22:29 | Balas

    How to change a belt on Kia Sephia 2000 YouTube. I am doing my very best to help you.

  14. Titien Sumarni | 22/11/2009 at 22:48 | Balas

    Kia Sephia Accessories Performance Parts. Order Sephia Performance Parts online or over the phone at 18007801409 Proudly serving you with quality Kia Sephia Parts since 1997 Slickcarcom.

  15. Yuki Kato | 23/11/2009 at 00:29 | Balas

    2001 Kia Sephia Specifications Carscom. Research and compare the 2001 Kia Sephia and get MSRP invoice price used car book values expert reviews photos features pros and cons equipment specs options .

  16. Zee Zee Shahab | 23/11/2009 at 01:03 | Balas

    Vibrating Kia Sephia Car Talk. Im the original owner of a well cared for 2000 Kia Sephia w100300 miles It began vibrating and after a while I took in to my mechanic.

  17. Olla Ramlan | 23/11/2009 at 01:50 | Balas

    Gas Mileage of 2001 Kia SephiaSpectra Fuel Economy. Fuel Economy of 2001 Kia SephiaSpectra EPA MPG MODEL City Comb Hwy 2001 Kia SephiaSpectra 4 cyl 18 L Automatic 4spd Regular Gasoline 19 City.

  18. Rara Nawangsih | 23/11/2009 at 04:10 | Balas

    2001 KIA Sephia Parts ReplacementAftermarket Body . Our 2001 KIA Sephia parts are certified and guarantee to fit your car or truck We offer 2001 KIA Sephia replacement parts engine parts brakes starters and body .

  19. Nasya Marcella | 23/11/2009 at 07:52 | Balas

    Kia Sephia Struts Shock KYB Monroe Parts Geek LLC. Because the Kia Sephia Struts affect a vehicles handling they are considered imperative safety features.

  20. Chitra Dewi | 23/11/2009 at 08:46 | Balas

    Kia Sephia 01 Kia Sephia 18 auto codes 0501 1500 1624. Question Kia Sephia 01 Kia Sephia 18 auto codes 0501 1500 1624 QZ Find the answer to this and other Kia questions on JustAnswer.

  21. Indah Yofana | 23/11/2009 at 09:22 | Balas

    2001 Kia Sephia Recalls CarComplaintscom. Recall List for the 2001 Kia Sephia Official recalls have been issued for the 2001 Kia Sephia by the NHTSA The complete details of all recalls are listed below .

  22. Mona Ratuliu | 23/11/2009 at 09:50 | Balas

    01 Kia Sephia Serpentine Belt Replacement 2001 Kia . 2001 Kia Sephia Belt Repair Click Here 2001 Kia Sephia serpentine belt replacement 01 Kia Sephia serpentine belt replacement is a regular maintenance feature on .

  23. Rina Gunawan | 23/11/2009 at 10:10 | Balas

    Kia Sephia Alternator Used Auto Parts. Find a quality Kia Sephia Alternator and other used Auto parts from the top auto salvage yards We have the largest selection of Kia Sephia Alternator parts at .

  24. Melina Zafar | 23/11/2009 at 10:34 | Balas

    Kia Sephia Repair Problems Cost and Maintenance. Having problems with your Kia Sephia Learn about common Kia Sephia problems recalls and typical maintenance and repair costs.

  25. Nadiah Hassan | 23/11/2009 at 11:08 | Balas

    2001 Kia Sephia Used Transmissions The Auto Channel. 18666129798 Buying a used 2001 Kia Sephia transmission from a nonreliable dealer is an unnecessary risk Our discount used 2001 Kia Sephia transmissions .

  26. Marsha Natika | 23/11/2009 at 11:35 | Balas

    Kia Sephia 01 Seat Brackets. The Wedge 2001 and Up Kia Sephia seat bracket is a direct boltin to all 2001 and Up Kia Sephias It was designed specifically from the stock bracket and floor board.

  27. Putty Noor | 23/11/2009 at 13:21 | Balas

    Kia Sephia Transmission Used Car Parts. Find a quality Kia Sephia Transmission and other used Car parts from the top auto salvage yards We have the largest selection of Kia Sephia Transmission parts at .

  28. Sharon Sahertian | 23/11/2009 at 13:42 | Balas

    01 2001 Kia Sephia Brake Drum Brake Auto 7 Beck . Buy a 2001 Kia Sephia Brake Drum at discount prices Choose top quality brands Auto 7 Beck Arnley Centric PBR Pronto Also fits 2000 1999 1998 1997 1996 1995 .

  29. Misye Arsita | 23/11/2009 at 14:19 | Balas

    2001 Kia Sephia Recalls CarComplaintscom. Recall List for the 2001 Kia Sephia Official recalls have been issued for the 2001 Kia Sephia by the NHTSA The complete details of all recalls are listed below .

  30. Grace Simon | 23/11/2009 at 15:19 | Balas

    2001 Kia Sephia Custom Factory Headlights CARiDcom. If youre in need of replacements for your 2001 Kia Sephia our selection of custom factory headlights includes projector beams LEDs Halos and moregital shelves.

  31. Pevita Pearce | 23/11/2009 at 18:50 | Balas

    How To Change Spark Plugs On A 2001 Kia Sephia. If you are the proud owner of a 2001 Kia Sephia you may be wondering how to change spark plugs on a 2001 Kia Sephia The first two spark plugs are very accessible .

  32. Margareth Angelina | 23/11/2009 at 22:16 | Balas

    Used 2001 Kia Sephia Parts for Sale Online Shopping . Browse online major salvage yards inventory of used 2001 Kia Sephia parts Buy used parts for your 2001 Kia Sephia cartruck and save significant amount of money and .

  33. Joice Erna | 23/11/2009 at 23:05 | Balas

    Used 2001 Kia Sephia Consumer Reviews Edmunds. View all consumer reviews for the 2001 Kia Sephia on Edmunds or submit your own review of the 2001 Sephia.

  34. Girindra Kara | 24/11/2009 at 05:27 | Balas

    Kia sephia shifter YouTube. Rating is available when the video has been rented Kia sephia shifter.

  35. Herfiza Novianti | 24/11/2009 at 08:06 | Balas

    Used 2001 Kia Sephia Sedan Pricing Features Edmunds. Edmunds has detailed price information for the 2001 Kia Sephia Sedan See our 2001 Sephia page for detailed gas mileage information insurance estimates local Sephia .

  36. Asti Ananta | 24/11/2009 at 08:40 | Balas

    2001 Kia Sephia Overview CarGurus. 2001 Kia Sephia See 7 user reviews 36 photos and great deals for 2001 Kia Sephia Rated 37 out of 5 stars Find 87 used Kia Sephia listings at CarGurus.

  37. Elma Theana | 24/11/2009 at 10:55 | Balas

    01 KIA Sephia Car Troubleshooting. My girlfreind has a 2001 KIA Sephia the doors front driver and passenger refuse to close when it get bitterly cold outside IN Michigan any suggestion.

  38. Amanda Manopo | 24/11/2009 at 11:15 | Balas

    KIA SEPHIA 0198. For Automotive Repair and AC service we recommend AZ Auto Air With a team of ASE Certified mechanics theyre qualified to service and repair your vehicle from .

  39. Gisela Cindy | 24/11/2009 at 13:11 | Balas

    Amazoncom Stereo Wire Harness Kia Sephia 98 99 00 01 . Amazoncom Stereo Wire Harness Kia Sephia 98 99 00 01 1998 1999 2000 2001 car radio wiring installation parts Vehicle Wiring Harnesses Car Electronics.

  40. Shareefa Daanish | 24/11/2009 at 14:48 | Balas

    2001 Kia Sephia Specifications Carscom. Research and compare the 2001 Kia Sephia and get MSRP invoice price used car book values expert reviews photos features pros and cons equipment specs options .

  41. Oline Mendeng | 24/11/2009 at 15:23 | Balas

    Kia Sephia Wikipedia the free encyclopedia. The Kia Sephia is a compact car that was manufactured by the South Korean automaker Kia Motors from September 1992 to 2003.

  42. Cassandra Sheryl Lee | 24/11/2009 at 15:28 | Balas

    01 2001 Kia Sephia Brake Drum Brake Auto 7 Beck . Buy a 2001 Kia Sephia Brake Drum at discount prices Choose top quality brands Auto 7 Beck Arnley Centric PBR Pronto Also fits 2000 1999 1998 1997 1996 1995 .

  43. Marsha Aruan | 24/11/2009 at 16:10 | Balas

    2001 Kia Sephia Overview CarGurus. 2001 Kia Sephia See 7 user reviews 36 photos and great deals for 2001 Kia Sephia Rated 37 out of 5 stars Find 87 used Kia Sephia listings at CarGurus.

  44. Nena Rosier | 24/11/2009 at 17:33 | Balas

    2001 kia sephia eBay. Find great deals on eBay for 2001 kia sephia 2001 kia sephia transmission Shop with confidence.

  45. Juwita Thofany Sanjaya | 24/11/2009 at 17:47 | Balas

    Kia SephiaSpectra Rear Brake Shoe Set 03 02 01 00 99 98 . Kia SephiaSpectra Rear Brake Shoe Set 03 02 01 00 99 98 97 96 95 at mySimon Compare prices and narrow the selection to items that have Kia SephiaSpectra Rear Brake .

  46. Vebby Palwinta | 24/11/2009 at 18:14 | Balas

    Kia Sephia Alternator Used Auto Parts. Find a quality Kia Sephia Alternator and other used Auto parts from the top auto salvage yards We have the largest selection of Kia Sephia Alternator parts at .

Leave a comment

Your email address will not be published.


*